Соменко Д. В.Somenko D. V.2018-01-292018-01-292012Соменко, Д. В. Особливості організаціїта добору завдань до лабораторного практикуму «ЕОТ у навчально-виховному процесі з фізики» [Текст] / Д. В. Соменко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №5 (23). – С. 145–150.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3796У статті розглянуто проблеми, які виникають під час запровадження засобів ІНТ у навчанні фізики. На прикладі однієї з робіт лабораторного практикуму «ЕОТ у навчально-виховному процесі з фізики» запропоновано шляхи поєднання сучасного ППЗ і традиційних підходів до організації навчально-виховного процесу.The article deals with problems that arise during the implementation of ICT in teaching physics. In the case of a laboratory practical work «Electronic computing technology in the educational process in physics» the ways of combining modern educational software and traditional approaches to the educational process.ukелектронна обчислювальна технікаінформаційно-комунікаційні технологіїприкладне програмне забезпеченняelectronic computersinformation and communication technologiesapplication softwareОсобливості організаціїта добору завдань до лабораторного практикуму «ЕОТ у навчально-виховному процесі з фізики»Features of Organization and Selection of Tasks for Laboratory Practical «ECT in the Educational Process in Physics»Article