Лобова Ольга ВолодимирівнаLobova Olha VolodymyrivnaРимар Інна ОлегівнаRymar Inna Olehivna2022-01-262022-01-262021Римар, І. О. Інтегрований підхід як чинник розвитку творчої уяви молодших школярів у процесі загальної мистецької освіти [Текст] : магістер. робота / І. О. Римар ; науковий керівник О. В. Лобова. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2021. – 96 с.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11930В магістерській роботі розроблено, теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено методичні основи (форми, методи, педагогічні умови) застосування інтегрованого підходу як чинника розвитку творчої уяви молодших школярів у процесі загальної мистецької освіти.In the master's work the methodical bases (forms, methods, pedagogical conditions) of application of the integrated approach as the factor of development of creative imagination of younger schoolboys in the course of general art education are developed, theoretically substantiated and experimentally checked.ukінтегрований підхідрозвитоктворча уявамузична та образотворча діяльністьмолодші школярізагальна мистецька освітаформи та методипедагогічні умовиintegrated approachdevelopmentcreative imaginationmusical and artistic activityjunior schoolchildrengeneral art educationforms and methodspedagogical conditionsІнтегрований підхід як чинник розвитку творчої уяви молодших школярів у процесі загальної мистецької освітиIntegrated Approach as a Factor in the Development of Creative Imagination of Primary School Students in the Process of General Art EducationMasters