Tkachenko Iryna OleksandrivnaТкаченко Ірина ОлександрівнаParyshkura Yuliia VolodymyrivnaПаришкура Юлія Володимирівна2025-02-072025-02-072024Tkachenko І. Innovative Approaches to Teaching Choreography in University Education [Техt] / І. Tkachenko, Y. Paryshkura // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. А. Біда та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2024. – № 5 (139). – С. 62–70. – DOI: 10.24139/2312‐5993/2024.05/062‐070https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/16445The article highlights innovative approaches to teaching choreography in higher education institutions of Ukraine. Based on the application of general scientific and specific scientific research methods, the essence and significance of the most significant innovative approaches that are relevant in the practice of teaching choreography in university education are identified and substantiated. Attention is focused on modern innovative technologies (video analysis of movements, virtual reality, interactive environment), multimedia presentations and video materials (visual representation of the concept, demonstration of movement techniques), creative work and teamwork (collective learning and collaboration, stimulation of innovation and experimentation), as well as the integration of multidisciplinary approaches (synthesis of choreography with artistic and educational fields).У статті висвітлено новаторські підходи до викладання хореографії у закладах вищої освіти України. На основі застосування загальнонаукових та конкретно‐наукових методів дослідження виокремлено та обґрунтовано сутність і вагомість найбільш значущих інноваційних підходів, які актуальні у практиці викладання хореографії в університетській освіти. Акцентовано увагу на сучасних інноваційних технологіях (відеоаналіз рухів, віртуальна реальність, інтерактивне середовище), мультимедійних презентаціях та відеоматеріалах (візуальне уявлення концепції, демонстрація техніки рухів), творчій роботі та колективній розробці (колективне навчання та співпраця, стимулювання до інновацій та експериментів), а також на інтеграції мультидисциплінарних підходів (синтез хореографії з мистецько‐освітніми галузями).enchoreographyhigher dance educationteaching choreographyinnovationinnovative approachesuniversitydance trainingхореографіявища хореографічна освітавикладання хореографіїінноваціїінноваційні підходиуніверситетхореографічна підготовкаInnovative Approaches to Teaching Choreography in University EducationНоваторські підходи до викладання хореографії в університетській освітіArticle0000‐0002‐7612‐10820000‐0002‐8777‐172610.24139/2312‐5993/2024.05/062‐070