Мринський ВячеславMrynskyi Viacheslav2023-10-112023-10-112023Мринський В. Використання іпотерапії у дітей з аутизмом у період военного стану [Текст] / В. Мринський // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: С. М. Кондратюк, Ю. А. Бондаренко, Т. М. Дегтяренко та ін.] . – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023. – Вип. 11, т. 2. – С. 143–147.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13929У статті висвітлено ефективність застосування іпотерапії в реабілітації дітей з аутизмом. Встановлено позитивну динаміку в їхньому розвитку, покращення емоційного стану, соціалізації та швидшої адаптації до взаємодії з навколишнім світом. Зроблено висновок, що іпотерапія для дітей з аутизмом сприяє їхньому розвитку та фізичній реабілітації.The article highlights the effectiveness of hippotherapy in the rehabilitation of children with autism. The positive dynamics in their development, improvement of their emotional state, socialisation and faster adaptation to interaction with the outside world are established. It is concluded that equine-assisted therapy for children with autism contributes to their development and physical rehabilitation.ukаутизмдіти з розладом аутичного спектруемоційний станіпотерапіякоординаційні здібностіреабілітаціяautismchildren with autism spectrum disorderemotional stateequine-assisted therapycoordination abilitiesrehabilitationВикористання іпотерапії у дітей з аутизмом у період военного стануThe Use of Hypotherapy in Children with Autism During the Period of the State of WarArticle