Дерев’янко А. С.Derevianko A. S.Міронець Людмила ПетрівнаMironets Liudmyla Petrivna2018-12-272018-12-272018Дерев’янко, А. С. Методика організації фенологічних спостережень з біології рослин [Текст] / А. С. Дерев’янко, Л. П. Міронець // Природничі науки = Prirodničì nauki : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: В. І. Шейко, А. П. Вакал, Ю. І. Литвиненко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018. – Вип. 15. – С. 70–75.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6324У статті описана методика організації фенологічних спостережень під час навчання біології. Обґрунтовано вимоги, яким має відповідати ділянка для спостережень та вимоги, які висуваються до об’єктів спостережень. Описано правила реєстрації фенологічних спостережень з біології в основній школі. Встановлено, що фенологічні спостереження з біології рослин розвивають у дітей уяву, пам'ять, формують стійкий інтерес до біології.The article describes the technique of organizing phenological observations during the study of biology. The requirements, which the area of observation should fulfill and requirements, which are put forward to objects of observation, are substantiated. The rules of registration of phenological observations on biology in the basic school are described. It has been established that phenological observations on plant biology develop in children the imagination, memory, and form a steady interest in biology.ukспостереженняфенологічні спостереженнябіологіяосновна школаприродасезонні змінирослинищоденник спостереженьobservationphenological observationsbiologybasic schoolnatureseasonal changesplantsdiary of observationsМетодика організації фенологічних спостережень з біології рослинTechnique of Organization of Phenological Observations on Plant BiologyArticle0000-0002-9741-715710.5281/zenodo.1495426