Бондар Л. А.Bondar L. A.2018-05-022018-05-022012Бондар, Л. А. Методична розробка практичних завдань з англійської мови для самостійної роботи студентів-філологів [Текст] / Л. А. Бондар // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 7 (25). – С. 314–320.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4688У статті розглядається проблема якості інформаційно-методичного забезпечення самостійної роботи студентів-філологів та подається методична розробка практичних завдань з англійської мови, що спрямовані на вибір лексичної одиниці, словотворення, пояснення, знайдення відповідників, переклад, які дадуть змогу поринути у світ іншої культури, збагатити свої знання, навчити майбутніх учителів самостійно працювати з матеріалом, подолати мовний бар'єр тощо.In the article it is considered a problem of quality of informational methodological providing of independent work of students philologists and given a methodical working of English language's practical tasks which are directed on lexical unit's choice, wordbuilding, explanation, determination of conformity, translation which will give the opportunity to drop into a piece of another culture, enrich their knowledge, to teach future teachers to work independently with the material, overcome language's barier.ukінформаційно-методичне забезпеченнясамостійна роботапрактичні завданняпроблема якостіметодична розробкаinformational and methodological providingindependent workpractical tasksam of qualitymethodological workingМетодична розробка практичних завдань з англійської мови для самостійної роботи студентів-філологівMethodical Practical Tasks for English From Considers the Problem of Students' Independent WorkArticle