Герман Вікторія ВасилівнаHerman Viktoriia Vasylivna2020-06-192020-06-192019Герман, В. В. Синкретизм риторичної культури вчителя [Текст] / В. В. Герман // Nowoczesna nauka: teoria i praktyka : materiały III Międzynarodowej konferencji naukowo-praktycznej, 30 квітня 2019 року, м. Катовіце. – Катовіце : Nowa nauka, 2019. – С. 67–68.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8963У дослідженні риторична культура вчителя розглядається як складне ціле, основу якого становлять високий рівень освіченості й професійні знання, культура мислення, мовлення і спілкування, невербальна й зовнішня культури, талант, натхнення й майстерність. Синкретизм риторичної культури вчителя становлять логічна, психологічна, мовленнєва й невербальна складові.In the study, teacher’s rhetorical culture is considered as a complex whole, based on a high level of culture and professional knowledge, culture of thinking, speaking and communication, non-verbal and external culture, talent, inspiration and skill. The syncretism of teacher’s rhetorical culture of the consists of logical, psychological, speech and non-verbal components.ukриторична культуракультура мисленнякультура мовленнякультура спілкуванняrhetorical cultureculture of thinkingculture of speechculture of communicationСинкретизм риторичної культури вчителяSyncretism of Teacher’s Rhetorical CultureConferencePapers