Славська ХристинаSlavska KhrystynaКосенко Юрій МиколайовичKosenko Yurii Mykolaiovych2024-07-292024-07-292024Славська Х. Адаптивна фізична культура як складова освіти дітей із синдромом Дауна [Текст] / Х. Славська, Ю. Косенко // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: С. М. Кондратюк, Ю. А. Бондаренко, Т. М. Дегтяренко та ін.] . – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024. – Вип. 12. – С. 170–175.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/15259У статті розкрито особливості розвитку дітей із синдромом Дауна. Наголошено на важливості фізичного розвитку означеної категорії осіб. Підкреслено необхідність врахування стану фізичного та інтелектуального розвитку дітей із синдромом Дауна, їхнього стану здоров’я, мотивації до занять фізкультурою і спортом. Висвітлено принципи адаптивної фізичної культури. Названо корекційні та компенсаторні завдання в адаптивному фізичному вихованні дітей із синдромом Дауна. Вказано арсенал адаптивної фізичної культури дітей із синдромом Дауна.The article reveals the peculiarities of the development of children with Down syndrome. The importance of physical development of the specified category of persons is emphasized. The need to take into account the state of physical and intellectual development of children with Down syndrome, their state of health, motivation for physical education and sports is emphasized. The principles of adaptive physical culture are highlighted. Corrective and compensatory tasks in adaptive physical education of children with Down syndrome are named. The arsenal of adaptive physical culture of children with Down syndrome is indicated.ukдіти з синдромом Даунаадаптивна фізична культураchildren with Down syndromeadaptive physical cultureАдаптивна фізична культура як складова освіти дітей із синдромом ДаунаAdaptive Physical Culture as a Component of Education of Children with Down SyndromeArticle