Наумкіна Олена АнатоліївнаNaumkina Olena Anatoliivna2016-12-202016-12-202012Наумкіна, О. А. Управління освітніми інноваціями: синергетичний аспект [Текст] / О. А. Наумкіна // Філософія науки: традиції та інновації : науковий журнал / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: В. М. Вандишев, М. О. Качуровський, В. А. Косяк та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2012. – № 1 (5). – С. 211–218.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/645У статті розкриваються основні синергетичні принципи управління інноваціями та окреслена загальна схема, котра може бути запропонована менеджерам для управління інноваціями. Наголошується, що синергетика засвідчила свою конструктивність у стратегічному та інноваційному менеджменті, проте, використання її методологічного потенціалу є ефективним за певних умов і в поєднанні з іншими методологічними підходами.The basic principles of synergetic management of complex systems are revealed in the article; the general scheme of managing innovations that can be offered to the managers is outlined by the author. It is noted that synergetics has shown its constructive approach to strategic and innovation management, however, the use of its methodological potential is effective under the certain circumstances and in combination with other methodological approaches.ukінноваціїinnovationсинергетичне управлінняsynergetic managementатракторattractorнуклеаціяnucleationсистемаsystemщо самоорганізуєтьсяself-organizingфлуктуаціяfluctuationУправління освітніми інноваціями: синергетичний аспектManagement of Educational Innovations: Synergetic AspectArticle