Федосєєв С. Е.Fedosieiev S. E.2021-04-132021-04-132015Федосєєв, С. Е. Врахування соціонічного типу учня як передумова диференційованого підходу при інтерактивному навчання математики [Текст] / С. Е. Федосєєв // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2015» : матеріали ІІ Міжнародної науково-методичної конференції, (3–4 грудня 2015 року, м. Суми) / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : ВВП «Мрія», 2015. – Ч. 1. – С. 103–104.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10540У роботі розглянуті особливості, виділені специфічні характеристики представників соціонічних клубів і квадр при інтерактивному навчанні учнів математики, врахування яких сприяє диференціації навчання.The author describes the features, highlights the specific characteristics of the representatives of socionic clubs and blocks in pupils interactive teaching of Mathematics. It promotes the differentiation of pupils teaching.ukсоціонікасоціонічний типінтерактивне навчаннядиференціаціяsocionicspersonality (socionic) typeinteractive teaching and learningdifferentiationВрахування соціонічного типу учня як передумова диференційованого підходу при інтерактивному навчання математикиThe Consideration of Pupils’ Socionic Type as a Prerequisite for a Differentiated Approach in the Interactive Teaching of MathematicsArticle