Каленик Михайло ВікторовичKalenyk Mykhailo Viktorovych2017-04-262017-04-262015Каленик, М. В. Підвищення ролі лабораторних робіт при формуванні в учнів експериментальних умінь [Текст] / М. В. Каленик // Сучасні тенденції навчання фізики у загальносвітній та вищій школі : ІІ Міжнародна конференція присвячена 120-річчю від дня народження І. Є. Тамма в Інтернет-режимі. Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. – Вип. 8, Ч. 1. – С. 118–122.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1782Показано, що запропоноване комплексне використання інструкцій до фронтальних лабораторних робіт, розділених на п'ять основних груп, сприяє формуванню у школярів експериментальних умінь і дослідницьких навичок, дозволяє їм використовувати набуті теоретичні знання і експериментаторські вміння для отримання нових продуктів навчальної діяльності.The article analyzes the main reasons that cause the lack of effectiveness of instructions to laboratory works on physics contained in textbooks and notebooks for laboratory robot. Front laboratory work is proposed to divide into five main groups. Examples of design work of each group. It is shown that the proposed comprehensive use instructions for frontal laboratory works, promotes the formation of students' experimental skills and research skills, enabling them to use the acquired theoretical knowledge and skills for experimentation of new products training activities.ukлабораторна роботаінструкціяекспериментальні вміннязвітформуваннягрупи лабораторних робітlaboratory workexperimental skillsformationinstructionreportgroup of laboratory workПідвищення ролі лабораторних робіт при формуванні в учнів експериментальних уміньEnhancing the Role of Laboratory Work in the Formation of Students' Experimental SkillsArticle