Богданова Т. Л.Bohdanova T. L.2018-01-232018-01-232012Богданова, Т. Л. Критерії та показники педагогічної ефективності науково-дослідної роботи студентів (на прикладі створення комп'ютерної моделі «Додавання коливань») [Текст] / Т. Л. Богданова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №3 (21). – С. 170–176.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3717У статті розглянуто різні погляди щодо оцінювання науково-дослідної роботи студентів. Запропоновано систему оцінювання педагогічної ефективності процесу створення комп'ютерних моделей студентами під час науково-дослідної роботи.Various approaches to estimation of research work of students are considered. The system of estimation of pedagogical efficiency of process of creation of computer models by students in the course of research work is offered.ukнауково-дослідна робота студентівкомп'ютерне моделювання фізичних процесів і явищякість навчанняпедагогічна ефективністьresearch work of studentscomputer modeling of physical processes and the phenomenaquality of educationpedagogical efficiencyКритеріїта та показники педагогічної ефективності науково-дослідної роботи студентів (на прикладі створення комп'ютерної моделі «Додавання коливань»)Criteria and Indicators of Estimation of Pedagogical Efficiency of Research Work of Students (According to the Example of Computer Model «Addition of Fluctuations»)Article