Коляда ІгорБогдан СокурKolyada IgorBogdan Sokur2022-12-282022-12-282020Коляда І. Методика використання документів при вивченні історії України (на прикладі теми «Війна на Сході України у працях іноземних журналістів») [Текст] / І. Коляда, Б. Сокур // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / МОН України, СумДПУ імені А. С. Макаренка ; [за заг. ред. О. В. Михайличенко]. – Суми : СумДУ імені А. С. Макаренка, 2020. – № 1(8). – С. 166–172https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/12707У статті проаналізовано основні теоретико – дидактичні підходи, що склались у вітчизняній методичній науці по організації навчально-пізнавальної діяльності на уроках історії України при використанні практичного методу навчання, зокрема організації роботи з документальними джерелами. Авторами на прикладі конкретної теми розкрито форми, прийоми, засоби формування практичних компетентностей у здобувачів освітніх послуг у старшій школі при вивченні актуальної теми з новітньої історії УкраїниThe article analyzes the main theoretical and didactic approaches that have developed in the domestic methodological science on the organization of educational and cognitive activities in the lessons of the history of Ukraine using the practical teaching method, in particular, the organization of work with documentary sources. The authors on the example of a specific topic disclosed forms, techniques, means of forming practical competencies among applicants for educational services in high school while studying a relevant topic on the recent history of Ukraineukпрактичний методдокументальні джереламедіаграмотністьпрактичні компетентностіpractical methoddocumentary sourcesmedia literacypractical competencieМетодика використання документів при вивченні історії України (на прикладі теми «Війна на Сході України у працях іноземних журналістів»)Methods of Using Documents in the Study of the History of Ukraine (On the Example of the Theme "War in the East of Ukraine in the Works of Foreign Journalists")Article