Семеног Олена МиколаївнаSemenoh Olena Mykolaivna2017-09-122017-09-122014Семеног, О. М. Професійна підготовка майбутнього вчителя на основі поліпарадигмального підходу [Текст] / О. М. Семеног // Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. – Київ–Кіровоград. – 2014. – Т. 1. – Вип. 3 (54). – С. 77–82.2078-1016https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2226У статті крізь призму поліпарадигмального підходу та досліджень співробітників відділу теорії та історії педагогічної майстерності Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України окреслено деякі аспекти професійної підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін (взаємозв'язок знань із різних гуманітарних сфер: психопедагогіки, літератури, інформаційних технологій), мета якої - формувати Людину і людяність.The article outlined some aspects of professional training of future teachers of Liberal Arts through the focus of polyparadigmatic approach made by researches of the Institute of Teacher Education and Education of Adult NAPS of Ukraine and the Department of Theory and History of Teachers` skills. The interrelation of knowledge from various fields of the Liberal Arts (in particular Psychological Pedagogics, Literature and Information Technologies) is shown in the article. The aim of professional training of future teachers of Liberal Arts is to form a Man and Humanity.ukпрофесійна підготовкамайбутній учитель гуманітарних дисциплінполіпарадигмальний підхідпсихологічна педагогікалюдиналюдяністьprofessional trainingfuture teachers of humanities subjectspolyparadygmatical approachPsychological PedagogicsMan and HumanityПрофесійна підготовка майбутнього вчителя на основі поліпарадигмального підходуTraining of Future Teachers on the Basis of Polyparadigmatic ApproachArticle