Конопля ВікторіяKonoplia Viktoriia2019-03-222019-03-222018Конопля, В. Професійна підготовка: погляди і тлумачення [Текст] / В. Конопля // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2018) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 6–7 грудня 2018 р., м. Суми : у 2-х частинах / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка та ін. ; [редакційна рада: Ю. О. Лянной, В. І. Шейко, О. В. Семеніхіна]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2018. – Ч. 1. – С. 38–39.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6989У статті розглянуто тлумачення терміну «професійна підготовка», зміст і структуру професійної підготовки. Наведено погляди польських вчених на перспективи подальшого розвитку професійної підготовки вчителя та визначено її концепції.The term “professional training", the content and structure ofprofessional training are reviewed in this article. The views of Polish scientists on the prospects for further development ofprofessional training of the teacher are presented and its concepts are defined.ukпрофесійна підготовка вчителямайбутній вчитель математикизміст і структура професійної підготовкиПольщаprofessional training of the teacherfuture teacher of mathematicscontent and structure of professional trainingPolandПрофесійна підготовка: погляди і тлумаченняProfessional Training: Look and InterpretationsArticle