Філіппенко Наталія АркадіївнаFilippenko Nataliia Arkadiivna2018-09-102018-09-102010Філіпенко, Н. А. Музично-естетичне виховання молодших школярів у Польщі та Україні в контексті інтегративних процесів [Текст] / Н. А. Філіпенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 8 (10). – С. 396–401.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5272У статті здійснено компаративний аналіз науково-методичної літератури та програм навчання музики в початкових школах Польщі та України. Порівняно інтегративні процеси у сфері музично-естетичного виховання молодших школярів, висвітленоновітні тенденції розвитку поліхудожньої освіти та поширення авторських програм в цих країнах.In this article the methodological literature and the programs of basic musical education are analyzed. The comparative analysis of integrative processes of musical education in elementary school children is built upon this basis. Many common traits are discovered whole looking for the ways of integration of different kinds of art and author's programs.ukмузично-естетичне вихованняпочаткова школаінтегративні процесикомпаративний аналізmusically-aesthetic educationelementary schoolintegrative processescomparative analysisМузично-естетичне виховання молодших школярів у Польщі та Україні в контексті інтегративних процесівThe Musical-Aesthetic Education Elementary School Children in Poland and Ukraine in the Context Integrative ProcessArticle