Гаврилюк Олена ГригорівнаHavryliuk Olena Hryhorivna2018-04-202018-04-202012Гаврилюк, О. Г. Теоретико-методологічні основи формування психолого-педагогічної компетентності викладача [Текст] / О. Г. Гаврилюк // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 8 (26). – С. 240–247.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4599Розкрито вихідні теоретичні та методологічні основи дослідження психолого-педагогічної компетентності викладача і процесу її формування. Визначено і науково обґрунтовано сутність цього феномену як особистісно- професійної системної якості педагога. Визначено основні критерії сформованості психолого-педагогічної компетентності викладача вищої школи.The research provides the basic theoretical and methodological researched background of psychological - pedagogical competence of a teacher and the process of their formation. It is also determined and scientifically substantiated the main point of this phenomenon as the personal - professional systemic quality of a teacher. The main criteries of formation of psychological pedagogical teacher's of higher school competence are determined.ukкомпетентністькомпетентнийпрофесійна самоорганізація педагогавикладач вищої школиcompetencecompetentprofessional self-organization of a teacherteacher of higher schoolТеоретико-методологічні основи формування психолого-педагогічної компетентності викладачаTheoretical Methodological Backgrounds of Forming of Psychological Pedagogical Copmetence of the TeacherArticle