Бурла Олександр МихайловичBurla Oleksandr MykhailovychШкварок Руслан ВасильовичShkvarok Ruslan Vasylovych2021-02-252021-02-252020Шкварок, Р. В. Формування раціонального рухового режиму школярів 10–11 років [Текст] : магістер. робота / Р. В. Шкварок ; науковий керівник О. М. Бурла. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. – 65 с.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10196Обґрунтовано методику підвищення рухової активності у режимі дня дітей 10–11 років на основі удосконалення системи фізичного виховання у загальноосвітніх школах. Визначені пріоритетні спрямування в удосконаленні урочних і позакласних занять фізичної культурою і спортом; обґрунтована технологія формування раціонального рухового режиму на протязі дня хлопчиків 10–11 - річного віку. Практична значущість дослідження полягає в розробці технології, яка дозволяє цілеспрямовано оформувати раціональний руховий режим учнів 10–11 років у процесі навчально-освітньої діяльності. Наслідки дослідження можуть бути використані в загальноосвітнихх установах різного типу.The method of increasing motor activity in the daily routine of children 10-11 years old on the basis of improving the system of physical education in secondary schools is substantiated. Priority directions in improvement of class and extracurricular occupations by physical culture and sports are defined; the technology of formation of a rational motor mode during the day of boys aged 10–11 is substantiated. The practical significance of the study lies in the development of technology that allows you to purposefully design a rational motor regime of students 10-11 years in the process of educational activities. The results of the study can be used in secondary schools of various types.ukфізичний розвитокруховий режимфізична підготовленістьшколярі 10–11 роківрухова активністьphysical developmentmotor modephysical fitnessschoolchildren 10–11 years oldmotor activityФормування раціонального рухового режиму школярів 10–11 роківFormation of a Rational Motor Mode of Schoolboys of 10–11 YearsMasters