Рудницький С. О.Rudnytskyi S. O.2020-10-082020-10-082020Рудницький, С. О. Про роль контрприкладів в навчанні математики [Текст] / С. О. Рудницький // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2020» : матеріали ІІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, квітень-травень 2020 р., м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2020. – С. 94–95.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/9340У роботі показано, що використання контрприкладів відіграє важливу роль в розвитку у студентів творчих здібностей та логічного мислення. Зокрема, запропоновано практику використання контрприкладів в навчанні математики. У доповіді висвітлено позитивні сторони використання контрприкладів для виявлення зв’язку між рядом понять та концепцій та вдосконалення змісту лекційних та практичних занять.In this paper it is shown that the use of counterexamples plays an important role in the development of students' creative abilities and logical thinking. In particular, the practice of using counterexamples in teaching mathematics is proposed. The report reflects the positive aspects of using counterexamples to identify the relationship between a number of terms and concepts and improvement of the content of lectures and practical classes.ukконтрприкладистудентиматематикапроцес навчанняпедагогічна стратегіяcounterexamplesstudentsmathematicslearning processpedagogical strategyПро роль контрприкладів в навчанні математикиThe Role of Counterexamples in Teaching MathematicsArticle