Осадченко І. І.Osadchenko I. I.2018-06-062018-06-062011Осадченко, І. І. Методологія загальнонаукового та конкретнонаукового рівнів дослідження дидактичних умов застосування технології ситуаційного навчання у ВНЗ [Текст] / Осадченко, І. І. // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 2 (12). – С. 294–303.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4927У статті на підставі аналізу наукових джерел охарактеризовано, визначено послідовність та взаємозв'язок методологічних підходів загальнонаукового та конкретнонаукового рівнів із зосередженням уваги на дидактичних умовах ефективного застосування технології ситуаційного навчання у підготовці майбутніх учителів як ключових щодо досліджень у галузі дидактики вищої школи педагогічного спрямування.On the basis of scientific sources analysis the characteristic is made, the sequence and interrelation of methodological approaches of general scientific and concrete scientific levels with the attention accentuation on didactic conditions of an effective technology utilization of situational training in future teachers' preparation as key concerning researches in sphere of high school didactics in a pedagogical direction is defined in the article.ukметодологія педагогічних дослідженьдидактика вищої школитехнологія ситуаційного навчаннярівні методологіїmethodology of pedagogical researcheshigh school didacticstechnology of situational trainingmethodology levelsМетодологія загальнонаукового та конкретнонаукового рівнів дослідження дидактичних умов застосування технології ситуаційного навчання у ВНЗGeneral Methodology of Scientific-Research and Levels of Scientific Didactic Conditions of TechnologyArticle