Вагина В. В.Vahyna V. V.2019-01-032019-01-032017Вагина, В. В. Возможности задач с практическим содержанием в процессе обучения математики [Текст] / В. В. Вагина // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2017» : матеріали ІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, березень 2017 р., м. Суми : у 2 ч. / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Мозирський державний педагогічний університет імені І. П. Шамякина (Бєларусь), Факультет математики та інформатики Пловдивського університету ім. Паісія Хілендарського (Болгарія), Науково-дослідна лабораторія змісту і методів навчання математики, фізики, інформатики (СумДПУ імені А. С. Макаренка) ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 1. – С. 15–17.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6407Задачи с практическим содержанием играют важную роль и занимают главное место в процессе обучения математики. В данной статье рассматриваются цели, которых можно достичь с помощью задач практического содержания.Tasks with practical content plays an important role and occupy a commanding position in the process of learning mathematics. This article discusses the objectives that can be achieved through the tasks with practical content.ruзадача с практическим содержаниемпроцесс обучениявозможностьцельмотивацияtask with the practical contentlearning processpossibilityobjectivemotivationВозможности задач с практическим содержанием в процессе обучения математикиThe Possibilities Task with Practical Content in the Process of Learning MathematicsМожливості завдань з практичним змістом в процесі навчання математикиArticle