Лазарєва Олена МиколаївнаLazarieva Olena Mykolaivna2019-10-312019-10-312008Лазарєва, О. М. Пізнавально-творча діяльність студентів в евристичному навчанні [Текст] / О. М. Лазарєва // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2008. – [Частина третя] – С. 359–369.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7848У статті досліджуються дидактичні особливості й переваги пізнавально-творчої діяльності студентів у структурі евристичного навчання. Уточнюються й розвиваються чинники ефективності цієї технології, зокрема мотивація до значущої самостійної творчої діяльності, оволодіння механізмами творчості, діагностичне забезпечення творчої роботи.Didactic peculiarities and advantages of cognitive creative activity of students in the structure of heuristic studies are investigated in the article. The factors of efficiency of this technology are specified and developed, in particular, motivation to a meaningful independent creative activity, mastering the mechanisms of creativity, diagnostic provision of creative labour.ukдидактичні особливостіпізнавально-творча діяльність студентівевристичне навчанняdidactic peculiaritiescognitive creative activity of studentsheuristic educationПізнавально-творча діяльність студентів в евристичному навчанніCognitive and Creative Activity of Students in Heuristic EducationArticle