Панченко О. О.Panchenko O. O.2020-10-122020-10-122020Панченко, О. О. Оптимізація дисциплін природничого циклу майбутніх фахівців дошкільної освіти шляхом включення ІКТ [Текст] / О. О. Панченко // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2020» : матеріали ІІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, квітень-травень 2020 р., м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2020. – С. 152–153.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/9372У статті розглянуто шляхи оптимізації дисциплін природничого циклу у підготовці фахівців дошкільної освіти. Особливу увагу автор акцентує на підготовці вихователів до впровадження ІКТ в освітній процес закладу дошкільної освіти.The ways of optimization of subjects of a natural cycle in preparation of specialists of preschool education are considered in the article. Particular attention is paid to the preparation of educators for the introduction of ICT in the educational process of the institution of preschool education.ukфахівці дошкільної освітиінформаційно-комунікаційні технологіїосвітній процесдисципліни природничого циклуосвітня програмаspecialists of preschool educationinformation and communication technologieseducational processdisciplines of the natural cycleeducational programОптимізація дисциплін природничого циклу майбутніх фахівців дошкільної освіти шляхом включення ІКТOptimizing the Disciplines of the Natural Cycle of Future Preschool Education Professionals by Incorporating ICTArticle