Друшляк Марина ГригорівнаDrushliak Maryna Hryhorivna2019-11-252019-11-252019Друшляк, М. Г. Методологічні підходи до формування візуально-інформаційної культури майбутніх учителів математики [Текст] / М. Г. Друшляк // Україна майбутнього: сучасні тенденції інноваційного розвитку : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 13-18 вересня 2019 р., м. Бердянськ. – Бердянськ, 2019. – С. 33–35.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8079Описано роль таких методологічних підходів як системного, діяльнісного, особистісно-орієнтованого, компетентнісного, акмеологічного, синергетичного, інтегрованого, когнітивно-візуального, праксеологічного, BYOD-підходу, у формування візуально-інформаційної культури майбутніх учителів математики.The role of such methodological approaches as systemic, activity, personality-oriented, competence, acmeological, synergistic, integrated, cognitive and visual, praxeological, BYOD-approach in formation of visual and informational culture of future mathematics teachers is described.ukвізуально-інформаційна культуравізуально-інформаційна культура майбутніх учителів математикиметодологічний підхідvisual and informational culturevisual and informational culture of future mathematics teachersmethodological approachМетодологічні підходи до формування візуально-інформаційної культури майбутніх учителів математикиMethodological Approaches to the Formation of Visual and Informational Culture Future Math TeachersConferencePapers