Тарасенкова Н. А.Tarasenkova N. A.2021-04-132021-04-132015Тарасенкова, Н. А. Пізнання, учіння, творчість: категоріально-понятійний аспект [Текст] / Н. А. Тарасенкова // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2015» : матеріали ІІ Міжнародної науково-методичної конференції, (3–4 грудня 2015 року, м. Суми) / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : ВВП «Мрія», 2015. – Ч. 1. – С. 94–95.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10535У статті розкривається суть понять «пізнання», «активність», «творчість», що є важливими для формування смислового поля досліджень у галузі дидактики математики.In the article the essence of the concepts of «knowledge», «activity», «creativity» as important for the formation of the semantic field of research in the didactics of mathematics are esteemed.ukтворчістьучінняпізнанняcreativitylearningknowledgeПізнання, учіння, творчість: категоріально-понятійний аспектKnowledge, Learning, Creativity: Conceptual AspectArticle