Пухно Світлана ВалеріївнаТарасова Тетяна БорисівнаPukhno Svitlana ValeriivnaTarasova Tetiana Borysivna2021-06-222021-06-222020Методичні рекомендації до виконання завдання з психологічної складової педагогічної практики студентів ІI курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти (денна форма навчання, галузь знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальність 014 Середня освіта) [Текст] / укладачі: С. В. Пухно, Т. Б.Тарасова. – Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020. – 40 с.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10962У виданні представлено основні положення про педагогічну практику: мета, завдання та керівництво практикою, зміст завдання з психології та критерії його оцінювання, правила оформлення звітної документації. Представлено програму психолого-педагогічного вивчення уроку та складання його аналізу.The publication presents the main provisions of pedagogical practice: the purpose, objectives and guidance of practice, the content of the task in psychology and the criteria for its evaluation, the rules of reporting. The program of psychological and pedagogical study of the lesson and its analysis is presented.ukвища освітамагістратурапедагогічна практикапсихологіяпсихолого-педагогічний аналіз урокуhigher educationmaster's degreepedagogical practicepsychologypsychological and pedagogical analysis of the lessonМетодичні рекомендації до виконання завдання з психологічної складової педагогічної практики студентів ІI курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти (денна форма навчання, галузь знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальність 014 Середня освіта)Methodical Recommendations for the Task of Psychological Component of Pedagogical Practice of Second-Year Students of the Second (Master's) Level of Higher Education (Full-Time, Field of Knowledge 01 Education / Pedagogy Specialty 014 Secondary Education)Other