Стахова Лариса ЛьвівнаStakhova Larysa LvivnaОвсієнко Тетяна ВасилівнаOvsiienko Tetiana Vasylivna2022-09-022022-09-022021Овсієнко, Т. В. Формування фразового мовлення в дітей із алалією [Текст] : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр / Т. В. Овсієнко ; науковий керівник Л. Л. Стахова. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021. – 85 с.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/12357Сьогодні пріоритетного значення в освіті набуває проблема розвитку мовленнєвої діяльності у дітей дошкільного віку із порушеннями мовлення та підготовка дітей до умов загальноосвітньої школи. Актуальним питанням є дослідження мовлення дітей дошкільного віку із моторною алалією, а також пошук ефективних шляхів формування у них фразового мовлення. Створення системи корекційного впливу на дітей з тяжкими порушеннями мовлення, зокрема із алалією, є актуальною проблемою сучасної спеціальної освіти. На сьогодні гостро постає питання методичного забезпечення корекційної роботи, пошуку ефективних шляхів корекції порушень мовлення при алалії.Today, the problem of development of speech activity in preschool children with speech disorders and preparation of children for the conditions of secondary school is of priority importance in education. The topical issue is the study of speech of preschool children with motor alleles, as well as the search for effective ways to form their phrasal speech. Creating a system of corrective action on children with severe speech disorders, in particular with alalia, is an urgent problem of modern special education. Today, the question of methodological support of correctional work, finding effective ways to correct speech disorders in alalia is acute.ukалаліяфразове мовленняонтогенезрозвитокпредметно-ігрова діяльністьметодикадіти дошкільного вікуalaliaphrasal speechontogenesisdevelopmentsubject-game activitymethodspreschool childrenФормування фразового мовлення в дітей із алалієюFormation of Phrase Speech in Children with AlaliaMasters