Юрченко Артем ОлександровичYurchenko Artem Oleksandrovych2017-03-102017-03-102017-03Юрченко, А. Візуалізація як основа формування знань та умінь майбутніх вчителів [Текст] / А. Юрченко // Фундаментальні та прикладні дослідження: сучасні науково-практичні рішен-ня і підходи : збірник матеріалів ІІ-ої Міжнародної науково-практичної конференції / [редактори-упорядники А. Душний, М. Махмудов, В. Ільницький, І. Зимомря]. – Баку–Ужгород–Дрогобич : По́світ, 2017. – С. 385–387.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1277У тезах розглянено тлумачення визначень "наочність" та "візуалізація" та доцільність використання візуалізації знань і необхідністю їх представлення у вигляді, найбільш зручному новим потребам сучасного покоління учнів.The thesis examines the interpretation of definitions of "visualization" and "visualization" and the usefulness of the visualization of knowledge and the necessity of its presentation in the most convenient manner to the new needs of the current generation of students.ukвізуалізаціямайбутній учительнаочністьнавчанняvisualizationfuture teachervisibilitytrainingВізуалізація як основа формування знань та умінь майбутніх вчителівVisualization as a Basis of Knowledge and Skills of Future TeachersConferencePapers