Каленик Михайло ВікторовичKalenyk Mykhailo Viktorovych2017-04-252017-04-252006Каленик, М. В. Структурування навчального змісту підручників з фізики для загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] / М. В. Каленик // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету. Серія педагогічна : Проблеми дидактики фізики та шкільного підручника фізики в світлі сучасної освітньої парадигми. – Кам’нець-Подільський : К-ПДПУ, 2006. – Вип. 12. – С. 203–206.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1764Пропонується структурування навчального змісту підручників з фізи-ки, яке ґрунтується на інтегративній моделі навчального процесу й відповідає сучасним вимогам до організації навчальної діяльності школярів.Structurization of the educational contents of textbooks of physics which is based on integration model of educational process is offered and meets modern requirements to the organization of educational activity of schoolchildren.ukплануванняструктуруваннянавчальний процесструктурні елементиструктура циклукомпонентцикл процесу навчанняінтегративна модельplanninglearning processstructure of the cycleloop learning processstructuringstructural elementsstructural elementscomponentintegrative modelСтруктурування навчального змісту підручників з фізики для загальноосвітніх навчальних закладівStructuring Learning Content Textbooks on Physics for Secondary SchoolsArticle