Пань ШенPan Shen2020-02-272020-02-272019Pan Shen Essence of Artistic-Pedagogical Education of Future Musical Art Teachers [Text] / Pan Shen // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, О. А. Біда, Ю. А. Бондаренко та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2019. – № 10 (94). – С. 305–313. – DOI: 10.24139/2312-5993/2019.10/305-313.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8589The article deals with the phenomenon of artistic-pedagogical education of future musical art teachers. Its role in the formation of artistic-pedagogical competence is presented. The definition of this special unit is given and its component model is revealed. The latter consists of vocational-motivational, cultural-informational, artistic-linguistic, interpretative-performing. The basis of artistic-pedagogical education is polyartistic literacy as functional and at the same time professional for future specialists of the artistic and artistic-pedagogical profile. So, the chain is built: literacy, education, competence – represented in the artistic-pedagogical projection.У статті розглядається сутність феномену художньо-педагогічної освіченості відповідно до професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. З орієнтацією на концепцію Б. Гершунского щодо ієрархії рівнів професійного зростання від грамотності до ментальності, використовуються поняття поліхудожньої грамотності, художньо-педагогічної освіченості як основ художньо-педагогічної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва. Актуальність розгляду даного феномена, виведення його визначення в якості педагогічного поняття обумовлено запровадженням у шкільну практику інтегрованого курсу «Мистецтво», що має враховуватися у процесі формування професійних майбутніх учителів музичного мистецтва. Художньо-педагогічна освіченість є сформованим професійним утворенням, що виконує функцію базової основи художньо-педагогічної компетентності, яка виявляється через комплекс пошукової пізнавальної активності на отримання художньої інформації, орієнтації в її педагогічний потенціал та ефективність використання в розв’язанні освітніх завдань художньо-естетичного змісту. Основою означеної якості є поліхудожня грамотність як функціональна для майбутніх фахівців художнього та художньо-педагогічного профілю; вона забезпечує формування чотирьох компонентів художньо-педагогічної освіченості: професійно-мотиваційного, культурно-інформаційного, художньо-мовного, інтерпретаційно-виконавського.enpolyartistic literacyartistic-pedagogical educationartistic-pedagogical competencepolyartistryintegration of artfuture teachers of musical artполіхудожня грамотністьхудожьо-педагогічна освіченістьхудожньо-педагогічна компетентністьполіхудожністьінтеграція мистецтвамайбутні вчителі музичного мистецтваEssence of Artistic-Pedagogical Education of Future Musical Art TeachersСутність художньо-педагогічної освіченості майбутнього вчителя музичного мистецтваArticle0000-0002-7774-371310.24139/2312-5993/2019.10/305-313