Парфілова Світлана ЛеонідівнаParfilova Svitlana Leonidivna2017-04-102017-04-102011Парфілова, С. Л. Урахування вікових особливостей молодших школярів у процесі формування пізнавальної мотивації [Текст] / С. Л. Парфілова // Вісник ГНПУ : зб. наук. праць. – Глухів : Глухівський НПУ ім. О. Довженка, 2011. – Вип. 17. – С. 40–45.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1606У статті висвітлено різні погляди на проблему можливості цілеспрямованого формування і розвитку пізнавальних мотивів. Виділено позитивні та негативні аспекти мотивації учіння молодшого школяра, описано динаміку її розвитку протягом цього віку, розкрито причини зниження пізнавальної мотивації.In the article the different views on the problem of possibility of the get-to-know motives purposeful forming and development are elucidated. The positive and negative aspects of the junior schoolchildren’ learning motivation are distinguished, the dynamics of its development during this age is described, the reasons of get-to-know motivation’ lowering are revealed.ukвікові особливостіаge peculiaritiesмолодший школярjunior schoolchildrenмотиваціяmotivationінтересinterestрозвитокdevelopmentнавчальний процесeducational processУрахування вікових особливостей молодших школярів у процесі формування пізнавальної мотиваціїAccount Age Peculiarities of Younger Schoolchildren in the Process of Forming of Cognitive MotivationArticle