Каленик Михайло ВікторовичШатова ОленаKalenyk Mykhailo ViktorovychShatova Olena2024-12-062024-12-062023Каленик М. В. Використання ментальних карт на уроках фізики [Текст] / М. В. Каленик, О. Д. Шатова // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2023» : матеріали ІV Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції (10 листопада 2023р., м. Суми) / упорядник О. С. Чашечникова. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023. – С. 101–102.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/16082Робота присвячена використанню методу інтелект-карт у навчанні фізики. Розглядаються завдання навчання фізики, психологічні особливості учнів, процес систематизації та узагальнення знань. Аргументується, що інтелект-карти сприяють розвитку предметної та комунікативної компетентностей, креативності мислення, мотивації, якості знань і конкурентоспроможності учнів. Робиться висновок про ефективність методу інтелект-карт у навчанні фізикиThe paper is devoted to the use of the method of mind maps in teaching physics. The tasks of teaching physics, psychological characteristics of students, the process of systematization and generalization of knowledge are considered. It is argued that mind maps contribute to the development of subject and communicative competencies, creativity of thinking, motivation, quality of knowledge and competitiveness of students. It is concluded that the method of mind maps is effective in teaching physics.ukментальні картинавчання фізикипсихологічні особливості учнівmental mapsteaching physicspsychological characteristics of studentsВикористання ментальних карт на уроках фізикиUsing Mind Maps in Physics LessonsConferencePapers