Сбруєва Аліна АнатоліївнаSbruieva Alina Anatoliivna2018-01-112018-01-112013Сбруєва, А. А. Болонський процес: виміри змін [Текст] / А. А. Сбруєва // Змістові інновації у магістерській підготовці соціальних педагогів / [за заг. ред. А. А. Сбруєвої та О. М. Полякової]. – Суми : Вид-во СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2013. – С. 236–261.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3528У дослідженні проаналізовано сутність Болонського процесу як складної багатоаспектної сукупності реформаційних процесів у сфері вищої освіти, що відбуваються на наднаціональному, національному й інституційному рівнях. Схарактеризовано політичний, соціальний, академічний і культурний виміри змін, що здійснюються в рамках Болонського процесу. Зроблено висновки про позитиви та негативи Болонських реформ у кожному з досліджуваних вимірів.The study analyzed the essence of the Bologna process as a complex multidimensional set of reform processes in the field of higher education that take place at the supranational, national and institutional levels. The political, social, academic and cultural dimensions of the Bologna process are described. Conclusions are made on the positive and negative aspects of the Bologna reforms in each of the investigated dimensions.ukБолонський процесBologna processвища освітаHigher EducationЄвропейський простір вищої освітиEuropean Higher Education Areaзміниchangesосвітня політикаeducational policyакадемічна культураacademic cultureБолонський процес: виміри змінBologna Process: Aspects of ChangesBook chapter