Зименко Людмила МиколаївнаZymenko Liudmyla Mykolaivna2021-07-152021-07-152021Зименко, Л. М. Використання засобів ручної праці в процесі розвитку пізнавальної активності дітей з інтелектуальними порушеннями [Текст] / Л. М. Зименко // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 1. – С. 204–209.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11077У статті розкрито педагогічні аспекти використання засобів ручної праці в процесі розвитку пізнавальної активності дітей З інтелектуальними порушеннями в умовах сучасного освітнього закладу. Констатується, що засоби ручної праці в процесі розвитку пізнавальної активності дітей З інтелектуальними порушеннями позитивно впливають на активізацію інтересу до навколишнього світу, розвиток довільності поведінки, її регуляції та саморегуляції. Корекційна робота повинна реалізовуватись в розвитку ряду умінь, необхідних для виконання трудових завдань: орієнтуванні в завданні і здійсненні контролю за своєю роботою.The article reveals the pedagogical aspects of the use of handicrafts in the development of cognitive activity of children with intellectual disabilities in a modern educational institution. It is stated that the means of manual labor in the development of cognitive activity of children with intellectual disabilities have a positive effect on the activation of interest in the world around them, the development of arbitrary behavior, its regulation and self-regulation. Corrective work should be implemented in the development of a number of skills needed to perform work tasks: task orientation and control over their work.ukпізнавальна активністьзасоби ручної праці розвитокдіти з інтелектуальними порушеннямитрудове навчанняcognitive activitymeans of manual labor developmentchildren with intellectual disabilitieslabor trainingВикористання засобів ручної праці в процесі розвитку пізнавальної активності дітей з інтелектуальними порушеннямиUse of Handmade Tools in the Process of Development of Cognitive Activity of Children with Intellectual DisordersArticle