Каленик Михайло ВікторовичKalenyk Mykhailo Viktorovych2017-04-262017-04-262008Каленик, М. В. Мультимедійні задачі з фізики [Текст] / М. В. Каленик // Фізика та астрономія в школі. – 2008. – № 3. – С. 31–34.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1768Комп’ютеризація навчального процесу зумовила розширення переліку й змісту традиційних, появу нових засобів, методів, методичних прийомів навчання фізики, спрямованих на збільшення їх впливу на розвиток пізнавальних можливостей учнів, отже і на підвищення якості відповідних знань, умінь тих, хто навчається. Прикладом цього стає введення в теорію та практику методики навчання фізики пропоноване поняття "Мультимедійні задачі з фізики".Computerization of the educational process caused the expansion of the list and content of traditional appearance of new tools, methods and techniques of teaching physics training aimed at increasing their influence on the development of cognitive abilities of students, and thus improve the quality of the knowledge and skills of students. An example of this is the introduction to the theory and practice methods of teaching physics proposed the concept of "multimedia physics problems".ukмультимедіаінформаційні технологіїрозв'язування задачкласифікація задачформуваннямультимедійні задачіmultimediasolving problemsformationinformation technologyclassification problemsmultimedia tasksМультимедійні задачі з фізикиMultimedia Tasks in PhysicsArticle