Плохута T. M.Plokhuta T. M.2018-04-252018-04-252012Плохута, T. M. Вплив тестового контролю на формування мотивації студентів до самостійної пізнавально-творчої діяльності [Текст] / T. M. Плохута // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 7 (25). – С. 104–113.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4657У статті обґрунтовано шляхи підвищення мотивації студентів до самостійної пізнавально-творчої діяльності засобами тестового контролю. Евристичні тестові завдання не лише надають можливість викладачам проводити об'єктивне, всебічне якісне і кількісне вимірювання творчих освітніх продуктів студентів, але й формують стійкумотивацію до зазначеноїдіяльностізавдяки своїй відкритій, творчій формі та комплексу контрольно-діагностичних критеріїв.The article highlights the ways of improving students' motivation to independent cognitive and creative activity by means of test control. Heuristic test tasks do not only provide an opportunity to teachers to conduct an objective qualitative and quantitative measurement of students' creative educational products, but also form a stable motivation of students to this activity due to their open, creative form and complex of control and diagnostic criteria.ukтестовий контрольмотивація навчаннясамостійна пізнавально-творча діяльність студентівевристичне тестове завданнятворчий освітній продукткомплекс контрольно-діагностичних критеріївtest controlmotivationstudents' independent cognitive and creative activityheuristic test taskcreative educational productcomplex of control and diagnostic criteriaВплив тестового контролю на формування мотивації студентів до самостійної пізнавально-творчої діяльностіInfluence of Test Control on the Formation of Students' Motivation to Independent Cognitive and Creative ActivityArticle