Леміш Ю. В.Lemish Yu. V.2019-09-202019-09-202017Леміш, Ю. В. Моделі метафоризації в англійських загадках [Текст] / Ю. В. Леміш // Актуальні питання філології та методології : збірник наукових праць студентів / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка, Факультет іноземної та слов’янської філології ; [редкол.: В. В. Герман, А. М. Коваленко, О. М. Семеног та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2017. – С. 50–56.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7530У статті розглянуто моделі метафоризації англійських загадок як прояв лінгвокультурних особливостей таких текстів малої форми. Аналіз актуальних наукових досліджень доводить недостатність вивчення цих особливостей в контексті діалогу культур. Дискурсивний підхід до вивчення англомовної загадки є найбільш цікавим із наукової точки зору, і автор наводить яскраві приклади для підтвердження важливості вивчення цього жанру за допомогою різних наукових підходів.The article deals with models of the metaphorization of English riddles as a manifestation of the linguistic and cultural features of such texts of the small form. The analysis of actual scientific research proves the lack of study of this features in the context of the dialogue of cultures. The discursive departure to studying the English-language puzzle is most interesting from a scientific point of view, and the author gives vivid examples to confirm the importance of studying this genre through various scientific approaches.ukтексти малої формизагадкилінгвокультурні особливостідискурсдіалог культурsmall textsriddleslinguistic-cultural featuresdiscoursedialogue of culturesМоделі метафоризації в англійських загадкахThe Models of Metaforization of English RiddlesArticle