Попова Т. М.Popova T. M.2019-10-162019-10-162008Попова, Т. М. Науково-методичні засади інтегрованого спецкурсу „Історія розвитку фізики і технічної культури” (для ХІ класу загальноосвітньої школи) [Текст] / Т. М. Попова // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2008. – С. 217–227.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7661У статті розглядаються науково-методичні основи реалізації культурно-історичної складової змісту фізичної освіти і педагогічні вимоги до програми інтегрованого спецкурсу „Історія розвитку фізики й технічної культури” для X-XІ класів загальноосвітньої школи. Приводиться програма спецкурсу для ХІ класу.The scientific-methodical bases of realization of a cultural-historical component of the maintenance of physical education are considered in the article. The methodical requirements to the program of the integrated special course are given. The program of a special course for XI class is resulted.ukнауково-методичні основикультурно-історична складовафізична освітапедагогічні вимогиінтегрований спецкурсфізикаscientific-methodical basescultural-historical componentphysical educationmethodical requirementsXI classXІ класintegrated special courseтехнічна культураНауково-методичні засади інтегрованого спецкурсу „Історія розвитку фізики і технічної культури” (для ХІ класу загальноосвітньої школи)Scientific-Methodical Bases of Drawing Up of the Program of the Integrated Special Course „The History of Development of Physics and a Technical Culture” (for the ХІ-s Form of the Secondary School)Article