Пишна ДіанаPyshna DianaБутенко Віта ГригорівнаButenko Vita Hryhorivna2023-06-132023-06-132023Пишна, Д. Вплив казки на формування художньо-мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку [Текст] / Д. Пишна. В. Бутенко // Дошкільна і початкова освіта: реалії та перспективи : збірник наукових статей студентів, магістрантів та молодих науковців. – Суми ФОП Цьома С. П., 2023. – С. 269−273.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13619У статті проаналізовано сутність понять «компетентність», «художньо-мовленнєва діяльність», «художньо-мовленнєва компетентність»; уточнено жанрові різновиди, функції казок та їх змістові особливості; визначено аспекти впливу казки на формування художньо-мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку.The article analyzes the essence of the concepts "competency", "artistic speech activity", "artistic speech competence"; genre varieties, functions of fairy tales and their content features are clarified; aspects of the influence of fairy tales on the formation of artistic and speech competence of older preschool children are determined.ukхудожньо-мовленнєва компетентністьказкадіти старшого дошкільного вікуформуванняartistic and speech competencefairy talechildren of older preschool ageformationВплив казки на формування художньо-мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного вікуThe Influence of a Fairy Tale on the Formation of Artistic and Speech Competence of Older Preschool ChildrenArticle