Гільберт T. Г.Hilbert T. H.Паламарчук Лариса БорисівнаPalamarchuk Larysa Borysivna2018-08-302018-08-302011Гільберт, T. Г. Реалізація практичної складової компетентності географічної освіти у профільній школі [Текст] / T. Г. Гільберт, Л. Б. Паламарчук // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 1 (11). – С. 101–110.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5165У статті окреслено шляхи реалізації практичної складової курсу «Географія» у профільній школі. Основною метою профільної школи є розвиток у старшокласників практичної компетентності, що формується під час виконання навчальних практичних робіт. На виконання практичних робіт з географії у старшій школі з профільним навчанням передбачено більше третини навчального часу. Його реалізація здійснюється різними методами та формами навчання. Рекомендації, що розкрито в статті, допоможуть вчителю в організації проведення та оцінювання практичнихробіт.The article focus the attention on the ways of realization of practical component of the course «Geography» at a type school. The primary purpose of the type school is development of the senior pupils' practical competence that is formed during the fulfillment of educational practical works. On the fulfillment of practical works from Geography at a senior school with type studies more than one third of the educational time is foreseen. Its realization is carried out with different methods and forums of studies. Recommendations given in the article will help a teacher in the organization of practical works and their assessment.ukякість освітикомпетенціякомпетентнісний підхід у навчанніпрактична складова курсупрактикумпрактична роботадіяльнісний підхідпрофільна школаquality of educationcompetencecompetent approach in educationpractical component of the coursepractical workactive approachtype schoolРеалізація практичної складової компетентності географічної освіти у профільній школіThe Realization of the Practical Competence of Geographical Education at a Type SchoolArticle