Панасюра Ганна СергіївнаАртеменко Руслан ЮрійовичPanasiura Hanna SerhiivnaArtemenko Ruslan Yuriovych2024-05-242024-05-242024Панасюра, Г. С. Нестандартний урок географії: класифікація, методика застосування [Текст] / Г. С. Панасюра, Р. Ю. Артеменко // Наукові записки Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка. Географічні науки. – Суми, 2024. – Том 2, вип. 5. – С. 31–37. – DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.109756052413-88002524-2598https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/14837Розглянута проблема теорії і практики нестандартних уроків при навчанні географії у школі. Розроблено підходи до класифікації нестандартних уроків різних авторів, наголошено на поступовому відході від використання терміну «нестандартні» в сучасній педагогіці, заміні його «інноваційними» та «інтерактивними» уроками. Здійснено короткий аналіз методики використання різних типів нестандартних уроків при навчанні географії відповідно до вікових характеристик учнів.In a modern school, lessons for students should be interesting and exciting. Due to the war and diseases, students are forced to study remotely. Distance learning makes the process uninteresting. This problem can be solved with non-standard lessons. However, teachers do not have the same opinion regarding the classification of non-standard lessons. Therefore, there is a problem that needs to be studied by teachers. Lessons that differ in their non-traditional approach should be created in accordance with the psychology and age characteristics of students.ukнестандартний урокпедагогічна технологіялекціяділові ігриурок-твірурок-турнірурок-подорожnon-standard lessonpedagogical technologylecturebusiness gameslesson-worklesson-tournamentlesson-travelНестандартний урок географії: класифікація, методика застосуванняNon-standard Geography Lesson: Classification, Method of ApplicationArticlehttps://doi.org/10.5281/zenodo.10975605