Смирнова-Трибульска Є. М.Smyrnova-Trybulska Ye. M.2019-11-142019-11-142008Смирнова-Трибульска, Є. М. Психологічно-педагогічне обґрунтування доцільності та ефективності дистанційного навчання [Текст] / Є. М. Смирнова-Трибульска // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2008. – С. 368–381.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7938У статті розглядаються й аналізуються деякі теоретичні та практичні аспекти психолого-педагогічного обґрунтування доцільності й ефективності дистанційного навчання, зокрема, з використанням системи MOODLE, що запроектована і функціонує на основі врахування ідей конструктивізму в умовах навчального закладу.This article considers and analyses some theoretical and practical aspects account psychological and pedagogical bases of distance learning with MOODLE systems and system design based on constructivism ideas and the efficiency of the approach is grounded.ukпсихолого-педагогічне обґрунтуваннядистанційне навчанняMOODLEтеоретичні та практичні аспектиtheoretical and practical aspectspsychological and pedagogical basesdistance learningПсихологічно-педагогічне обґрунтування доцільності та ефективності дистанційного навчанняPsychological and Pedagogical Substantiation of the Expediency and Effectiveness of Distance LearningArticle