Мельник О. П.Melnyk O. P.2018-05-312018-05-312011Мельник, О. П. До проблеми визначення структурних компонентів досвіду музично-просвітницької діяльності майбутніх учителів музики [Текст] / О. П. Мельник // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 3 (13). – С. 364–371.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4889У статті аналізуються проблеми набуття досвіду музично-просвітницької діяльності майбутніми учителями музики. Презентується структура досвіду музично-просвітницької діяльності майбутніх вчителів музики, що складається з чотирьох взаємопов'язаних компонентів: пізнавально-орієнтаційного, діяльнісно-утворювального, креативно-перетворювального та аксіологічно- афективного. Подається змістовно-функціональна характеристика кожному з означених компонентів.In the article the problems of gaining experience musical-elucidative activity are analysed by future music masters. The structure of experience of musical-elucidative activity of future music which consists of four associate components masters is presented: cognitive- orientation, activity-formative, kreativno-changing and aksiologichno-affect. Rich-functional description is given to each of vibrannykh components.ukвчитель музикидосвідмузично-просвітницька діяльністьструктурні компонентипізнаннядіяльністькреативністьаксіологічністьteacher of musicexperiencemusically-elucidative activitystructural componentscognitionsactivitykreativnistaksiologichnistДо проблеми визначення структурних компонентів досвіду музично-просвітницької діяльності майбутніх учителів музикиTo a Problem of Definition of Structural Components of Experience of Musical-Elucidative Activity of the Future Teachers of MusicArticle