Хитра 3. М.Khytra Z. M.2018-02-012018-02-012012Хитра, З. М. Сутність сучасних наукових підходів щодо підготовки майбутнього вчителя до формування в учнів цілісної картини світу [Текст] / З. М. Хитра // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №5 (23). – С. 393–401.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3856У статті аналізується сутність та методологічні засади системного, комплексного, інтегративного, діяльнісного, синергетичного та компетентнісного підходів щодо підготовки майбутнього вчителя до формування в учнів цілісно)' картини світу. Впровадження різних наукових підходів в навчальний процес базується на комплексному їх використанні за принципами органічного поєднання, доцільності та взаємного доповнення.The essence and methodological principals of systemic, comprehensive, integrated, activity, synergetic and competence approaches in teachers' training for the formation of pupils' scientific picture of the world are analyzed in the article. The implementation of such technologies is based on their integrated application according to the principles of organic unity, suitability and mutual completion.ukцілісна картина світуформування в учнів цілісної картини світумайбутні вчителі початкової школипрофесійна освітасистемнийкомплекснийінтегративнийдіяльніснийсинергетичний та компетентніснии підходиscientific picture of the worldformation of pupils' scientific picture of the worldfuture primary school teachersprofessional educationsystematiccomprehensiveintegratedactivitysynergetic and competence approachesСутність сучасних наукових підходів щодо підготовки майбутнього вчителя до формування в учнів цілісної картини світуThe Essence of Modern Scientific Approaches to Training a Teacher for the Formation of Pupils' Scientific Picture of the WorldArticle