Колоскова О. К.Koloskova O. K.Воротняк Т. М.Vorotniak T. M.Гарас М. Н.Haras M. N.2021-05-212021-05-212011Колоскова, О. К. Успішність вивчення модулю «Дитячі інфекційні хвороби» на 5 та 6 курсах медичного університету [Текст] / О. К. Колоскова, Т. М. Воротняк, М. Н. Гарас // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2011» / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми, 2011. – Ч. 2. – С. 35–36.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10813Проведено аналіз результатів теоретичної і практичної підготовки 285 студентів на модулі «дитячі інфекційні хвороби» на 5 і 6 курсах навчання. Відмічено, що у студентів 6 курсу рівень оволодіння практичними вміннями та навичками вірогідно вищий за такий у студентів 5 курсу, а відсоток вірних відповідей при проведенні тестування за форматом ТЛІ «Крок-2» зростає в середньому на 15-20%.The analysis of theoretical and practical training of 285 students on modules “children's infectious diseases” on 5 and 6 courses of study. Noted that students in 6 courses level mastering practical skills significantly higher than students in a five-course, and the percentage correct answers during the testing format “Step-2” increased on average by 15-20%.ukуспішність навчаннядитячі інфекційні хворобиsuccessful trainingchildren’s infectious diseasesУспішність вивчення модулю «Дитячі інфекційні хвороби» на 5 та 6 курсах медичного університетуThe Success of the Module “Pediatric Infectious Diseases” at 5 and 6 Courses Medical UniversityArticle