Чжоу ЄChzhou Ye2020-02-242020-02-242019Chzhou Ye Pedagogical Conditions and Methods of Gaining Artistic Emotional Experience by Future Musical Art Teachers [Text] / Chzhou Ye // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. Є. Антонова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2019. – № 9 (93). – С. 299–310. – DOI: 10.24139/2312-5993/2019.09/299-310.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8545The article presents scientific justification of the pedagogical conditions that make up experimental methodology for designing future musical art teachers piano training in order to gain artistic-emotional experience. The process of phased implementation of the proposed pedagogical conditions is highlighted. Methodological support for this process is presented. Statistical results of an experimental study on verification of effectiveness of the developed experimental methodology are presented.У статті обґрунтовано педагогічні умови, що складають експериментальну методику проектування фортепіанної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва з метою набуття ними художньо-емоційного досвіду. У якості таких умов запропоновано: стимулювання генерації та диференціації художньо-естетичних емоцій у музично-перцептивному та художньо-аналітичному процесах; спрямування музично-аналітичної діяльності на формування й систематизацію ментальних уявлень про художньо-емоційні конотації елементів музичної лексики; актуалізація декларативної функції художніх емоцій у процесі самопроектування творчої музично-педагогічної діяльності. Установлено, що впровадження зазначених умов доцільно здійснювати методами: рефлексивної сегрегації художніх емоцій; емоційної верифікації художньо-музичної інформації; синхронізації музично-афективних еталонів; складання художньо-емоційних проектів фортепіанних творів; емоційно-інтелектуального проектування художньо-музичної взаємодії. Висвітлено результати експерименту, перевірка яких, згідно з критерієм Фішера, виявила значимість динаміки зростання показників у експериментальній вибірці внаслідок упровадження вищезгаданої методики. Зокрема, отримане емпіричне значення φ * ЕМП = 3,47, яке вказує на значущість відмінностей у результатах експериментальної та контрольної груп, підтвердило ефективність запропонованої методики проектування фортепіанної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва з метою набуття ними художньо-емоційного досвіду.enartistic-emotional experiencefuture musical art teacherspedagogical conditionsmethodspiano trainingdesignexperimentхудожньо-емоційний досвідмайбутні вчителі музичного мистецтвапедагогічні умовиметодифортепіанна підготовкапроектуванняекспериментPedagogical Conditions and Methods of Gaining Artistic Emotional Experience by Future Musical Art TeachersПедагогічні умови та методи набуття художньо-емоційного досвіду майбутніми вчителями музичного мистецтваArticle0000-0001-8232-225410.24139/2312-5993/2019.09/299-310