Бондаренко Юлія АнатоліївнаBondarenko Yuliia AnatoliivnaТерещенко НазарTereshchenko Nazar2023-10-062023-10-062023Терещенко Н. Корекційний вплив театралізованої діяльності на розвиток мовлення дошкільників із затримкою психічного розвитку [Текст] / Н. Терещенко ; науковий керівник Ю. Бондаренко // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: С. М. Кондратюк, Ю. А. Бондаренко, Т. М. Дегтяренко та ін.] . – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023. – Вип. 11, т. 2. – С. 36–40.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13893У статі розглянуто проблему корекційного впливу театралізованої діяльності на розвиток мовлення дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку. Виявлено, що знайомство дітей із затримкою психічного розвитку з театралізованою діяльністю починається з молодшого дошкільного віку через пальчиковий і ляльковий театри, театралізовані ігри і сприяє мовленнєвій активності, комунікації, збагаченню словника, удосконаленню звукової культури, інтонаційного ладу та формуванню уваги, пам’яті, просторових уявлень, що є фундаментом розвитку мовлення. Ключові слова:The article examines the problem of the corrective effect of means of theatrical activity on the speech development of preschool children with mental retardation. It was found that acquaintance of children with a delay in mental development with theatrical activities begins at the younger preschool age through finger and puppet theaters, theatrical games, and contributes to speech activity, communication, vocabulary enrichment, improvement of sound culture, intonation and formation of attention, memory, spatial ideas, which is the foundation of the development of speech.ukдіти із затримкою психічного розвиткудошкільникирозвиток мовленнятеатралізована діяльністьзасобиchildren with mental retardationpreschoolersspeech developmenttheatrical activitymeansКорекційний вплив театралізованої діяльності на розвиток мовлення дошкільників із затримкою психічного розвиткуThe Corrective Influence of the Means of Theatrical Activities оn Speech Development of Preschool Children with Delayed Mental DevelopmentArticle