Проценко Ірина ІванівнаProtsenko Iryna Ivanivna2018-12-282018-12-282010Проценко, І. І. Евристичний діалог: витоки, розвиток, застосування у навчальному процесі [Текст] / І. І. Проценко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 3 (5). – С. 269–279.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6364У статті з історико-педагогічних позицій з'ясовано витоки, розвиток, застосування у навчальному процесі евристичного діалогу. Виокремлено важливі етапи розвитку евристичного діалогу як ефективного способу освіти, з'ясовано його дидактичні можливості у професійній підготовці студентів.The article touches upon historical pedagogical positions and it is discovered sources, development, using in the educational process of the heuristic dialogue as effective tool of education. It is discovered its didactical opportunities in the professional preparing of students.ukдіалогевристичний діалогевристична бесідаметод евристичного діалогуевристичне навчаннядіалогічне мисленняевристичне мисленняевристичні питанняdialogueheuristic dialogueheuristic communicationheuristic teachingmethod of heuristic dialoguedialogical thinkingheuristic questionsЕвристичний діалог: витоки, розвиток, застосування у навчальному процесіHeuristic Dialogue: Origin, Development, Use in TeachingArticle