Соколовська С. М.Sokolovska S. M.2021-05-212021-05-212011Соколовська, С. М. Формування позитивної мотивації професійного саморозвитку майбутніх учителів математики при вивченні курсу «Елементарна математика» [Текст] / С. М. Соколовська // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2011» / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми, 2011. – Ч. 2. – С. 69–70.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10832В статті розглянуто проблему професійного саморозвитку майбутнього вчителя математики. Визначено категорії навчальних цілей в емоційній сфері в процесі вивчення курсу «Елементарна математика», направлені на формування професійного саморозвитку.The paper considers the problem of professional self-development of future teachers of mathematics. The categories of educational goals in the process of emotional learning course "Basic Mathematics", aimed at the creation of a professional self-development.ukпрофесійний саморозвитокпозитивна мотивація професійного саморозвиткунавчальна діяльністьprofessional self-developmentpositive motivation of professional self-developmentlearning activitiesФормування позитивної мотивації професійного саморозвитку майбутніх учителів математики при вивченні курсу «Елементарна математика»Formation of Positive Reinforcement Professional Self-Development of Future Teachers of Mathematics Course of "Basic Mathematics"Article