Притула ОленаPrytula OlenaРябовол ЛіліяRiabovol Liliia2022-12-282022-12-282020Притула О. Правова предметна компетентність: аналіз наукових підходів до визначення поняття та структурування [Текст] / О. Притула, Л. Рябовол // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / МОН України, СумДПУ імені А. С. Макаренка ; [за заг. ред. О. В. Михайличенко]. – Суми : СумДУ імені А. С. Макаренка, 2020. – № 1(8). – С. 149–153https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/12710У статті правова предметна компетентність визначена як інтегрований результат навчання правознавства, сукупність набутих учнями правових знань, умінь і навичок, цінностей та ставлень. Структуру правової предметної компетентності розглянуто як єдність когнітивного, діяльнісно- процесуального та ціннісно-мотиваційного компонентівIn the article legal subjective competence is defined as an integrated result of teaching law, the totality of legal knowledge acquired by students, skills, values and relationships. The structure of legal subjective competence is considered as the integrity of the cognitive, activity-process and value-motivational componentsukправова предметна компетентністьправові знанняцінності та ставленняlegal knowledgelegal subject competencevalues and attitudeПравова предметна компетентність: аналіз наукових підходів до визначення поняття та структуруванняLegal Subject Competence: Analysis of Scientific Approaches to the Definition of Concepts and StructuringArticle